سرور مجازی ایران

فروش سرور مجازی ایران

امروزه در فضای مجازی به جملاتی مانند سرور مجازی ، خرید سرور مجازی، فروش سرور مجازی یا حتی فروش سرور مجازی ایران برخورد میکنیم. سرور مجازی چیست؟وی پی اس (VPS) مخفف کلمه Virtual Private Server به معنای سرور خصوصی مجازی می باشد که در اصطلاح به آن VPS یا سرور مجازی می گویند. در واقع منابع یک سرور اختصاصی توسط نرم افزارهای مجازی ساز مانند Esxi, KVM, OpenVZ, Xen و… به قسمت مختلفی تقسیم شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد. شما می توانید بر روی منابع تخصیص یافته  سیستم عامل (OS) دلخواه را نصب کنید. به طوری که هر وی پی اس مانند یک سرور کامل و جدا عمل می کند. VPS نسبت به سرور اختصاصی یا فیزیکی بسیار ارزان قیمت و اقتصادی تر می باشد و از طرفی انعطاف پذیری بالایی نسبت به سرور اختصاصی دارد مزیت از آن را افزایش داده است.

سرور های مجازی اختصاصی هاست باران با منابع کاملاً اختصاصی و هارد های SSDPro  واقع در بهترین  دیتاسنتر های ایران انتخاب مناسبی را پیش روی شما گذاشته است .

[rpt name=”VDSIR”]

+ آی پی اضافه ماهیانه 15000 تومان.

+ 10 گیگابایت هارد SSDPro ماهیانه 15000 تومان.

+ یک هسته با قدرت 1000 مگاهرتز ماهیانه 15000 تومان.

  •  قیمت ها به تومان می باشد.
  •  تحویل سرور به صورت آنلاین و پس از خرید می باشد.
  •  امکان ارتقاء به پنل بالاتر در هر لحظه و به صورت آنلاین وجود دارد.
  • در صورت نبودن پلان مورد نظر و یا نیاز به مشاوره جهت خرید با بخش فروش هاست باران تماس بگیرید.
  •  پهنای باند سرور ها در صورت رعایت پهنای باند هاستینگ ( میزبانی سایت ) نامحدود می باشد و در صورت عدم رعایت هر ترابایت 250000 تومان می باشد.