خدمات شرکت بین المللی نیک سپهر

hostbaran-logo

این مجموعه با دامنه Saminkeyhan.Com در سال 1387 جهت ارائه خدمات ثبت دامنه راه اندازی شد که پس از اعمال تحریم توسط رسیلر کلاب اقدامات لازم مبنی بر حفظ دامنه های کاربران انجام شد سپس دامنه Servering.Org در سال 1390 برای ارائه خدمات به مدیران سرور ثبت گردید. با توجه به گسترش نفوذ خدمات به ارگان های دولتی این مجموعه با ثبت شرکت فناوران نیک سپهر زنده رود (مسئولیت محدود) اعتبار حقوقی به خود بخشید .

ماهیت ارائه خدمات Servering.Org بیشتر بر روی لاینسس دهی همچون لاینسس های دایرکت ادمین ، سی پنل ، WHMCS و … بود به همین جهت با ثبت دامنه Licenseha.Com توانست برند مناسب را برای ادامه فعالیت خود انتخاب نماید.

شرکت فناوران نیک سپهر زنده رود با اهداف گسترش فعالیت های خود در زمینه IT و سرور های میزبانی در سال 1395 با  راه اندازی HostBaran.Com و نام تجاری هاست باران در کنار نام تجاری لاینسس ها در خدمت شما می باشد این شرکت در تابستان 1395 با ثبت شرکت در کشور های  ثالت تبدیل به شرکت بین المللی گردید و در نظر دارد با ثبت شرکت در کشور های انگلستان , کانادا و ایالات متحده آمریکا به وسعت شرکت افزوده و تمامی تحریم های علیه ایران را دور زده و با ماهیت بین المللی دریچه ای جهت ارائه سرویس از تمامی نقاط جهان در زمینه IT به کاربران ایرانی باشد.

اهداف شرکت نیک سپهر

شرکت نیک سپهر با اهداف بلند مدت خود ضمن حفظ حقوق مشتریان و ارائه سرویس دهی با سطح کیفی بالا جهت رضایت مندی کاربران محترم در نظر دارد تمامی فعالیت های خود را در زمینه IT در سطوح عالی گسترش داده و بتواند بهترین خدمات را تحت سیاست های خود ارائه کند.

شرکت نیک سپهر یک شرکت بین المللی و واسط کاربران ایران و سرویس دهنده های خارجی می باشد که علاوه بر دور زدن تحریم های علیه ایران با تعرفه های بسیار مناسب و پشتیبانی فعال به زبان فارسی تمامی سرویس های IT را در یک مجموعه واحد ارائه کرده و تمامی نیاز کاربران را فراهم می سازد.

 

خدمات نیک سپهر

تمامی فعالیت های شرکت نیک سپهر در زمینه های IT و خدمات وب می باشد که بدون هیچ مرزی در سطح بسیار گسترده ای در حال ارائه خدمات است و همچنین با اهداف بلند مدت خود بصورت روز افزون سطح خدمات خود را گسترده تر خواهد کرد. خدمات فعلی نیک سپهر در سه وب سایت ذیل ارائه می گردد :

هاست بارانHostBaran.com (ارائه خدمات سرور های اختصاصی و مجازی از دیتاسنترها OVH , Hetzner , iweb , Leasweb , Ecatel  SoyouStart , XlHost و …)

لایسنس هاLicenseha.com (ارائه خدمات لایسنس های cPanel , DirectAdmin , Plesk , CloudLinux , LiteSpeed , CXS و …)

 

hostbaran-logo

هاست باران

نیک سپهر ارائه دهنده خدمات سرور های اختصاصی و سرور های مجازی با منابع اختصاصی و کیفیت بسیار بالا از تمامی دیتاسنتر های مطرح جهان سرور می باشد که سرویس های خود را تحت عنوان برند هاست باران ارائه می نماید.

شرکت بین المللی نیک سپهر نماینده رسمی دیتاسنتر های OVH , Hetzner , iweb , Leasweb , Ecatel  SoyouStart , XlHost و … می باشد که بدون هیچگونه نگرانی سرویس های خود را به کاربران خود در ایران ارائه می نماید.

 

برخی از سرویس های هاست باران

 

 

logo-png

لایسنس ها

نیک سپهر ارائه دهنده خدمات لایسنس های اورجینال و پارتنر کمپانی های بزرگی مانند cPanel , DirectAdmin , CloudLinux , LiteSpeed و … می باشد که با نازلترین تعرفه و بدون نگرانی از تحریم ها اقدام به ارائه سرویس های لایسنس تحت عنوان برند لایسنس ها می نماید.

ارائه تمامی سرویس ها بصورت آنی و با بهترین تعرفه در ایران می باشد.

 

برخی از سرویس های لایسنس ها

 

 

 

 

 

gift

طرح قدردانی از کاربران وفادار

شرکت نیک سپهر ضمن حفظ کیفیت و تعرفه های خود در جهت قدردانی از مشتریان وفادار خود برنامه هایی برای اهدا جوایزی ویژه نظیر سکه تمام بهار آزادی و سایر جوایز به صورت پکیج های انتخابی توسط کاربر در نظر دارد که در پایان هر ماه و دوره های ۶ ماهه این جوایز را خدمت کاربران محترم تقدیم نماید.

در این طرح مهم نیست که شما از کدام سرویس شرکت بین المللی نیک سپهر استفاده می کنید , ما از شما قدردانی خواهیم کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *